بهره برداری از دو مرکز نیکوکاری دانشگاهیان در استان یزد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: دو مرکز نیکوکاری دانشگاهیان همزمان با سراسر کشور در استان یزد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه ۱۵۱ مرکز نیکوکاری محله در استان یزد برای خدمت‌رسانی به نیازمندان با کمیته امداد همکاری دارند، گفت: دو مرکز نیکوکاری دانشگاهیان (منّا) هم‌زمان با سراسر کشور در استان یزد افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

او با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در حال فعالیت هستند، افزود: با اضافه شدن دو مرکز نیکوکاری دانشگاه پیام نور استان یزد و دانشگاه فرهنگیان (منّا) به جمع دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه‌ای که در سال‌های گذشته اقدام به راه‌اندازی این مراکز کرده اند، تعداد مراکز نیکوکاری دانشگاهی و حوزوی به هشت مورد افزایش یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: در سال‌های گذشته دانشگاه یزد، دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) و سه حوزه علمیه خواهران نسبت به راه‌اندازی مرکز نیکوکاری اقدام کرده بودند.

شجاعان با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار نیکوکار، مجمع و تشکل با مراکز نیکوکاری همکاری دارند، افزود: مردم نوع‌دوست استان یزد در شش ماهه نخست امسال ۴۵ میلیارد و ۲۰۴ میلیون تومان به‌صورت نقد، کالا و خدمات مستقیم به نیازمندان استان از طریق مراکز نیکوکاری کمک کردند.

او در پایان اضافه کرد: کمک‌های اهدایی به مراکز نیکوکاری به‌صورت نقدی و کالا و در بخش‌های مختلفی ازجمله طرح اکرام ایتام و محسنین، اشتغال، اطعام، مسکن، درمان، زکات، کفاره، کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه، سبد کالا و لوازم ضروری زندگی (معیشت)، نذر و قربانی، صدقات، آزادی زندانیان، شور عاطفه‌ها و نیکوکاری، پوشاک و البسه و کمک‌های موردی بوده است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.