مدیر مجموعه تفریحی باغ گل‌های استان اصفهان از کاهش ۹۰ الی ۱۰۰ درصدی بازدید کنندگان از مجموعه گردشگری باغ گل‌ها در مقایسه با سال گذشته خبرداد.

محمد رغیب مدیر مجموعه تفریحی باغ گل‌های استان اصفهان در گفت و گو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   اظهارداشت:  با لغو سفر‌های داخلی وخارجی به استان اصفهان و محدودیت های وزارت بهداشت در بازگشایی اماکن تفریحی  میزان بازدید کنندگان مجموعه تفریحی و گردشگری با غ گل‌ها روزانه از ۳ هزار نفر به ۱۰۰ نفر رسیده است و میزان بازدید مردم از این مجموعه  در مقایسه با سال گذشته کاهش ۹۰ تا ۱۰۰ درصدی داشته است.

او افزود: کاهش شدید فروش بلیت و ورود افراد بازدید کننده باعث شده تا این مجموعه تا پایان سال جاری ۲ میلیارد تومان ضرر مالی داشته باشد.

مدیر مجموعه تفریحی باغ گل‌های استان اصفهان تاکید کرد: پس از اعلام وزارت بهداشت کشور مبنی بر بازگشایی مکان‌های مختلف با دریافت کد بهداشت و سلامت باغ گل‌های اصفهان پس از ۵ ماه تعطیلی بازگشایی شد و ضوابط بهداشتی لازم مانند ضو عفونی سطوح و بخش‌های مجموعه به صورت روزانه، فاصله گذاری اجتماعی، اجباری کردن ماسک برای بازدید کنندگان و عوامل اجرایی، و فروش حداکثری بلیت در آن انجام می‌شود.

رغیب اضافه کرد: پس از شیوع ویروس کرونا و توقف چرخ گردشگری در اصفهان بیش از ده بخش مختلف مجموعه باغ گل‌ها تعطیل شدنند.

او ادامه داد: طبق مصوبه سیاست گذاری مسئولین مجموعه قرار است به زودی طرح گردشگری انلاین را برای تماشای مستقیم مردم از باغ گل‌ها به صورت زنده و مستقیم آن هم با پرداخت بلیت الکترونیکی به اجرا درآوریم.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.