رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت اول اجرای طرح ممنوعیت سفر‌های درون و برون استانی، ۶۰ دستگاه خودروی متخلف با بی توجهی به قوانین وضع شده جریمه و اعمال قانون شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سرهنگ «محمد حیدری» رئیس پلیس راه استان کرمانشاه اعلام کرد: طرح ممنوعیت سفر‌های درون و برون استانی از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته (۱۲ آبان) به مرحله اجرا درآمده و قرار است تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ادامه پیدا کند.

او ادامه داد: در این طرح خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی از شهر کرمانشاه و ورود به آن با پلاک شخصی غیربومی ممنوع خواهد بود.

سرهنگ حیدری افزود: رانندگانی که این محدودیت‌ها را رعایت نکنند مبلغ ۵۱۰ هزار تومان توسط عوامل پلیس راه و راهور مستقر در نقاط تعیین شده جریمه خواهند شد که در ۲۴ ساعت اول اجرای آن تا ساعت ۱۲ ظهر امروز ۶۰ دستگاه خودرو مشمول این جریمه شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه بیان کرد: برای اجرای این محدودیت‌ها ماموران پلیس راه به همراه عوامل انتظامی و نیرو‌های امدادی در چهار نقطه شامل پاسگاه پلیس راه کرمانشاه- همدان، کرمانشاه-خسروی، کرمانشاه - سنندج و خروجی کرمانشاه به سمت کوزران در محله دره دراز به صورت شبانه روزی مستقر شده اند.

او تاکید کرد: محدودیت‌ها شامل خودرو‌های عمومی، انتظامی، امدادی، خدماتی و حمل کالا و مواد اساسی نمی‌شود.

سرهنگ حیدری بیان کرد: تعداد خودرو‌هایی که قصد تردد در محور‌های ممنوعه را داشتند بسیار بیشتر از موارد جریمه شده بود، اما همکاری لازم را با پلیس به عمل آورده و به مقصد خود بازگشتند، ولی متاسفانه خودرو‌های جریمه شده به توصیه پلیس بی تفاوت و با اصرار‌های بی دلیل، راهبندان و هرج و مرج ترافیکی ایجاد کردند و در نهایت با جریمه مواجه شدند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.