رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: به کمک تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی خرمشهر مادر بارداری در این شهرستان به صورت طبیعی با موفقیت در خانه فرزند خود را به دنیا آورد.

امین منصور رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:طی دریافت تماس تلفنی مبنی بر درخواست کمک برای مادر باردار خرمشهری در سیزدهم آبان ۹۹ بلافاصله مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ یک دستگاه آمبولانس را به محل فوریت اعزام کرد.

او افزود:تیم امدادی اورژانس ۱۱۵ در کمترین زمان ممکن خود را به محل فوریت رساند و پس از حضور بر بالین مادر باردار و مشاهده علائم زایمان قریب‌الوقع، به کمک مادر باردار آمده و بستر را برای زایمان در منزل فراهم کرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد:با اقدام به موقع و مناسب کارشناسان فوریت‌های پزشکی، مادر باردار به صورت طبیعی و موفقیت‌آمیز فرزند دختر خود را در خانه به دنیا آورد.

منصور گفت:مادر و فرزند پس از دریافت خدمات اولیه درمانی و حمایتی توسط فوریت‌های پزشکی، با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای تکمیل روند مراقبت‌های درمانی با حال عمومی خوب به بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر منتقل شدند.

او افزود: کارشناسان فوریت‌های پزشکی در این ماموریت موفق، مولایی و رئیسی از پایگاه اورژانس شهری۲ خرمشهر بودند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.