در ۲۴ساعت گذشته۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  مهدی زاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در شبانه‌روز گذشته ۲۵۴ آزمایش جدید از افراد مشکوک به کرونا در استان گرفته شد که از این تعداد ۱۸۶مورد مثبت قطعی بود.

او افزود: از ۱۸۶ بیمار جدید شناسایی شده، ۶۴ بیمار در بیمارستان‌ها بستری اند و ۱۲۲ نفر نمونه گیری سرپایی شدند.

مهدی زاده گفت: از ۱۸۶ بیمار جدید شناسایی شده ۷۱ نفر مربوط به شهرستان بیرجند، یک نفر نفر فردوس، ۴۸ نفر قاین، ۴۳ نفر طبس، ۱۳ نفر نهبندان، ۶ نفر درمیان، یک نفر نفر سربیشه، دونفر نفر سرایان و یک نفر زیرکوه است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: در ۲۴ساعت گذشته همچنین ۸ نفر دیگر در اثر کرونا در استان فوت کردند که ۵ مورد مربوط به بیرجند، دو مورد خوسف و یک نفر مربوط به سرایان است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه همچنین در بروز رسانی سیستم گزارش ۷ مورد فوت ثبت نشده که در خارج از استان رخ داده به استان اعلام شده که ۴ مورد مربوط به بیرجند، ۲ مورد طبس، و یک مورد از بشرویه است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت : با فوت این ۱۵ مورد جدید، تعداد کل فوتی‌های ناشی از کرونا در خراسان جنوبی به ۳۲۷ نفر افزایش یافت.

مهدی زاده گفت: هم اکنون۴۴۰ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری اند که از این تعداد ۲۹۷ نفر مبتلا به کرونا هستند.

همچنین از ۲۹۷ بیمار مبتلا به کرونا ۴۵ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بستری اند که از این تعداد، حال۱۶ نفر وخیم است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.