معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۴۵ هزار و ۸۰۴ فقره درخواست در استان خراسان رضوی برای دریافت تسهیلات کسب و کار‌های آسیب‌دیده از کرونا در سامانه کارا ثبت شده است.




به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد امین بابایی معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: بیش از ۴۵ هزار درخواست در مجموع با مبلغ ۹۹۴ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان برای حمایت از اشتغال ۹۳ هزار و ۳۵۰ نفر ثبت شده است.

او با بیان این که بانک‌های عامل تاکنون ۵۵۵ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان به متقاضیان تسهیلات پرداخت کرده‌اند افزود: ۱۹ بانک و موسسه مالی و اعتباری خراسان رضوی پرداخت تسهیلات را عهده دار هستند.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: هزار و ۳۸۸ میلیارد تومان تسهیلات برای بنگاه‌های اقتصادی متضرر از کرونا در این استان تخصیص یافته است.

بابایی با اشاره به اشتغال ایجاد شده در دوره شیوع کرونا بیان کرد: پارسال ایجاد ۷۶ هزار فرصت شغلی در این استان هدفگذاری شد که ۱۰۱ هزار و ۴۹۸ شغل ایجاد گردید. امسال نیز ۸۶ هزار فرصت شغلی هدفگذاری شده که در نیمه نخست آن ۶۹ هزار و ۸۴۶ شغل جدید در بخش‌های مختلف ایجاد شده است.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.