استاندار خراسان رضوی گفت: مسئله استکبارستیزی عضو جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی ایران در برابر شیاطین روزگار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در پیام خود به مناسبت سالروز گرامیداشت ۱۳ آبان ماه گفت: ایالات متحده آمریکا در برهه‌های گوناگون تاریخ، جنایات بسیاری علیه نظام و مردم کشورمان مرتکب شده است بنابراین استکبارستیزی جزء جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی ایران در برابر شیاطین روزگار است.

او افزود: تحریم‌های ظالمانه شیطان بزرگ، هیچ گاه از اراده ملت بزرگ ایران در طول سالیان گذشته تا به امروز کم نکرده است و با وجود تمام شقاوت‌ها و رذالت‌های سردمداران آمریکای جنایتکار، مردم شریفمان به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دوشادوش یکدیگر با قدرت ایستاده‌اند.
 

بیشتر بخوانید


استاندار خراسان رضوی با بیان این که ۱۳ آبان ماه از چند جهت برای ملت بزرگ ایران اهمیت دارد و در این روز چند رویداد بسیار مهم به وقوع پیوسته است، ادامه داد: تبعید امام راحل توسط رژیم ستم‌شاهی به ترکیه که مقدمه‌ای برای پیروزی تاریخی انقلاب اسلامی بود، به شهادت رساندن دانش‌آموزان و دانشجویان به دست طاغوتیان و حماسه تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار از رویداد‌های فراموش نشدنی در این روز است.

معتمدیان بیان کرد: آخرین حماقتی که آمریکای جنایتکار به همراه رییس جمهوری قمارباز و ارتش تروریستی‌اش مرتکب شد ترور ناجوانمردانه و مظلومانه سردار رشید اسلام سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" و یارانش بود که داغی فراموش نشدنی و بزرگ بر قلوب ملت ایران است.
 
او تصریح کرد: آمریکای جنایتکار و عمال فاسد دست نشانده‌اش باید بدانند، خون سردار شهید سلیمانی در رگ‌های محور مقاومت جاری است و به یاری خدا پایانی دردناک برای شیطان بزرگ و آن غده سرطانی رژیم صهیونیستی رقم خواهد خورد.
 
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: اینجانب به عنوان خادم مردم عزیزمان در خراسان رضوی از جوار بارگاه مطهر امام رضا (ع)، به روح امام راحل، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مقاومت به خصوص فرمانده غیور و فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» درود می‌فرستم و سالروز سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز را گرامی می‌دارم.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.