نصب المان شهری اهدای خون در اردبیل

شهردار اردبیل از نصب المان اهدای خون باهدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و انسان دوستانه در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان در دیدار با رئیس سازمان انتقال خون استان اردبیل، مسؤولیت شهرداری را فراتر از عملیات‌های فنی و عمرانی دانست و اظهار کرد: شهرداری اردبیل از حیث مسؤولیت اجتماعی و فرهنگی خود در راستای فرهنگ‌سازی اهدای خون اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی افزود: نصب المان‌ها در فرهنگ‌سازی مسائل مختلف بسیار تاثیرگذار است و از این‌رو با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستانه و انسان دوستانه المان اهدای خون در اردبیل نصب می‌شود.

شهردار اردبیل همچنین به ضرورت  نام‌گذاری خیابان یا پارکی به‌نام انتقال خون اشاره کرد و گفت: با فراهم کردن زیرساختی برای تیم اهدای خون در امر فرهنگ‌سازی کمک شهروندان به یکدیگر برای ارتقاء سلامت جامعه، آماده‌ایم تا یکی از پارک‌های شهر را با عنوان انتقال خون نام‌گذاری کنیم تا سازمان انتقال خون نیز بتواند در این مکان اقدام به برگزاری کارهای فرهنگی و ترویج اهدای خون کند.

لطف اللهیان با اشاره به نصب تندیس‌های فرشتگان سلامت در پارک مدافعان سلامت بیان کرد: این المان به زودی در پارک فرشتگان سلامت نصب می‌شود تا زحماتی که کادر درمان برای سلامتی بیماران کرونایی متحمل شدند هیچ‌گاه از ذهن‌ها و یادها فراموش نشود.

انتهی پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.