نامزد دموکرات‌ها در انتخابات پیش روی آمریکا گفت ترامپ برای کاشتن بذر اختلاف میان آمریکایی‌ها بر اساس نژاد، جنسیت و رنگ پوست تلاش می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در جمع هواداران خود در ایالت اوهایو گفت: هرج و مرج و آشوب‌هایی که به علت ریاست جمهوری ترامپ برای آمریکا ایجاد شده کافی است. ترامپ برای کاشتن بذر اختلاف میان آمریکایی‌ها بر اساس نژاد، جنسیت و رنگ پوست تلاش می‌کند.

بایدن افزود: بر برنامه مراقبت‌های بهداشتی تمرکز می‌کنم تا همه آمریکایی‌ها را شامل شود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور و نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نیز در سخنرانی خود در ایالت کارولینای شمالی، نتایج نظرسنجی‌ها درباره نتیجه انتخابات را مردود دانست و از پیروزی خود ابراز اطمینان کرد.

ترامپ ضمن مردود دانستن نتایج نظرسنجی‌ها درباره نتایج انتخابات و ابراز اطمینان از پیروزی خود گفت: بایدن یک سیاستمدار فاسد است که از رابطه با چین میلیون‌ها دلار سود کسب کرده است و در مقابل، فرصت‌های شغلی آمریکایی‌ها را در اختیار چین قرار داده است.

ترامپ افزود: از شما می‌خواهم فردا در انتخابات شرکت کنید، زیرا این انتخابات مهمترین انتخابات در تاریخ آمریکاست.

او در ادامه، با طرح این ادعا که در نتیجه نظرسنجی‌ها در شب برگزاری انتخابات تقلب صورت گرفته است، گفت: من ۱۷ پله در نظرسنجی‌ها از بایدن عقب نیستم و ممکن است یک پله عقب یا دو پله جلو باشم. ممکن است در انتخابات تقلب صورت گیرد و شما از آنچه در ایالت پنسیلوانیا رخ داد، اطلاع دارید. باید روز سوم نوامبر آرا شمارش و نتیجه قطعی انتخابات مشخص شود تا به جهان بگوییم چه کسی برنده و چه کسی بازنده شد.

ترامپ افزود: بایدن همان کسی است که در زمان بحران آنفلوانزای خوکی مسئولیت داشت و به سختی در مهار آن شکست خورد. اگر دموکرات‌ها در انتخابات پیروز شوند اقتصاد آمریکا نابود خواهد شد و ما را به سوی رکود پیش خواهند برد. آن‌ها آزادی ادیان و بیمه سلامت را لغو و اسلحه‌های شما را مصادره خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار