معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: این دانشکده در رتبه چهارم میزان پاسخگویی حوزه آموزشی وزارت بهداشت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سارا مبارک معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بر اساس نامه علی اکبر حق‌دوست؛ معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تاریخ ۷ آبان‌ماه به تمامی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور در خصوص میزان پاسخگویی به مکاتبات، معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی آبادان در رتبه چهارم این شاخص قرار گرفته است.

او افزود: یکی از شاخص‌های ارزیابی هر سازمانی، میزان پاسخگویی به مکاتبات ارسالی به آن سازمان بوده و از همین رو دانشکده علوم پزشکی آبادان بر اساس نامه مورد اشاره به طور مشترک با دانشگاه علوم پزشکی قزوین رتبه چهارم را کسب نموده است.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: این رتبه‌بندی در دو بخش مکاتبات الزامی شامل ۷ سرفصل و مکاتبات غیر الزامی شامل یک سرفصل امتیازدهی شده که معاونت آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان در سرفصل‌های "ارسال اطلاعات مولکولی و سرولوژی کووید" و "گنجینه آموزش علوم پزشکی" حائز بیشترین امتیاز مربوطه شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.