دانشکده علوم پزشکی آبادان در سال ۱۳۹۸ بر مبنای شاخص‌های توان علمی و توان رقابتی، موفق به کسب مرجعیت علمی در ۴ رشته شده است.

تصویب مرجعیت علمی دانشکده علوم پزشکی آبادان در ۴ رشته توسط وزارت بهداشتسارا مبارک، معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مرجعیت علمی دانشکده علوم پزشکی آبادان را در رشته‌های پرستاری کودکان، روان‌پرستاری، کتابداری و اطلاع‌رسانی و فناوری اطلاعات سلامت تصویب و تائید کرد.

او افزود: بر اساس گزارش این مرکز در کتاب تعیین مزیت‌های نسبی دپارتمان‌ها و گروه‌های آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی در زمینۀ پژوهش، دانشکده علوم پزشکی آبادان در سال ۱۳۹۸ بر مبنای شاخص‌های توان علمی و توان رقابتی، موفق به کسب مرجعیت علمی در رشته‌های مورد اشاره شده است.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری گفت: ضمن تبریک این دستاورد به اعضای هیات علمی، همکاران، دانشجویان و پژوهشگران دانشکده علوم پزشکی آبادان، امیدواریم با تلاش روزافزون این عزیزان به تائید مرجعیت علمی این دانشکده در سایر رشته‌ها در آینده نزدیک و تداوم بیش از پیش به موفقیت‌های این چنینی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ د

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.