رئیس پلیس راهور ناجا گفت: نیرو‌های ما در ۹۱ نقطه استان‌های قرمز استقرار دارند و اجازه ورود و خروج به خودرو‌ها نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به مصوبه ابلاغی درباره‌ی محدودیت تردد‌ها گفت: همکاران ما از شب گذشته تا ۱۲ ظهر امروز مقدمات اجرای این کار بزرگ را انجام دادند. در این طرح ۲۵ استان که در وضعیت قرمز هستند به عنوان هدف پیش بینی شدند. ما در ۹۱ نقطه از این ۲۵ استان استقرار نیرو‌ها را کامل کرده ایم.

وی ادامه داد: عمده‌ی هم وطنان به توصیه‌های که داده شده توجه می‌کنند و آن‌ها را اجرا می‌کنند و در بزرگراه‌ها تردد کمی انجام می‌شود. اما تعدادی از مردم هستند که اصرار به سفر دارند که با تذکر نیرو‌های ما رو به رو خواهند شد و به شهرهای خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: براساس مصوبه‌ای که به پلیس راهور ابلاغ شد، اگر خودرویی اصرار به ادامه‌ی حرکت داشته باشد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد و قطعا می‌تواند این میزان جریمه برای ادامه‌ی حرکت بازدارنده باشد.

سردار هادیانفر بیان کرد: از همه‌ی هم وطنان عزیز خواهش میکنم که در این چند روز تعطیلی از سفر کردن پرهیز کنند تا شاهد بیش از اندازه‌ی شیوع بیماری در کشور نباشیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار