سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبرداد؛

اجرای طرح آمران سلامت در ۱۰۵ نقطه استان مرکزی

محمودی گفت: طرح آمران سلامت در ۱۰۵ پایگاه هلال احمر استان مرکزی اجرا می‌شود.

محمودی سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در حال حاضر ۱۰۵ پایگاه هلال احمر در سطح استان مرکزی در راستای اجرای طرح آمران سلامت ایفای نقش دارند و کمک می‌کنند که انشاالله بتوانیم با این طرح ضریب اطمینان و سلامت جامعه را بالا ببریم.

محمودی افزود: جمعیت هلال احمر در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری برای مقابله با ویروس منحوس کرونا طرح آمران سلامت را از پنجم آبان‌ماه شروع کرده و با استفاده از ظرفیت نیرو‌های داوطلب خود در قالب تیم‌های سه نفره در مناطق پرتردد شهر، میادین بازارچه‌های خرید، بازار‌های محلی طرح را اجرا می‌کند.

او اضافه کرد: نیرو‌های داوطلب هلال احمر در این طرح به هموطنانی که نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و با این کار ممکن است هم سلامت خودشان و هم سلامت بقیه هموطنان را به خطر بیاندازند تذکر لسانی می‌دهند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان کرد: سفیران سلامت جمعیت هلال احمر با حفظ شان و کرامت انسانی بدون اینکه به اینکه فرد ناراحت شود تذکر می‌دهندکه نکات بهداشتی را رعایت کنند تا با این تذکر و نفوذ عمیقی در فرهنگ افراد بر بالابردن سطح سلامت و بهداشت جامعه تاثیر داشته باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.