به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران؛ ضمن تاکید بر ارائه هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری اظهار داشت: تلاش شرکت مخابرات ایران بر این است تا تمام خدمات سرویسها در بخش فروش و پس از فروش به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار گیرد.
وی در تشریح ارائه خدمات غیرحضوری این شرکت اظهار داشت: با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir، از طریق سامانه «مخابرات من»، ثبت نام تلفن ثابت، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، صدور قبض دوره، به روز، تجمیعی، تخلیه و شارژ، وصل خط پس از پرداخت بدهی، خلاصه کارکرد، ریز مکالمات، مشاهده وضعیت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت امکانپذیر است.
بیشتر بخوانید
سید مجید صدری تصریح کرد: خدمات تلفن ثابت (سرویسهای ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شمارهگیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸ و غیر فعال کردن خدمات ویژه) و تست سرعت اینترنت، از دیگر قابلیتهای مهم خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران است که از طریق سامانه ۲۰۲۰ قابل ارائه است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد: پشتیبانی ارتباط مشتریان تجاری با سامانه ۲۰۱۰، اینترنت مشتریان خانگی با سامانه ۲۰۲۰ و رفع خرابی تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷ از خدمات مهم غیرحضوری در حال حاضر است.
وی با تاکید بر غیرحضوری بودن خدمات به مشتریان شرکت مخابرات در سراسر کشور اعلام کرد: رسیدگی به مسائل مشترکان در زمینه صورت حساب، تقسیط بدهی، بستن صفر دوم تلفن، اصلاح آدرس مندرج در قبض تلفن، پیگیری در زمینه قطع و وصل مراجع و توفیف و رفع توقیف، نیز از دیگر خدمات غیر حضوری این شرکت است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: مشتریان میتوانند با استفاده از سامانه تلفنی ۲۰۰۰، پرتال شرکت مخابرات ایران (بخش مخابرات من) و کد دستوری *۲۰۲۰# ضمن اطلاع و پرداخت صورتحساب خود، ازخدمات مبتنی بر صوت، دیتا و ارزش افزوده، بهصورت غیرحضوری استفاده کنند.
وی اظهار امیدواری کرد: به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، همه مشتریان شرکت مخابرات ایران با دریافت غیر حضوری خدمات علاوه بر صرفه جویی در زمان، به قطع زنجیره انتقال این ویروس نیز کمک کنند.
انتهای پیام/