به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات در جلسه کاری به صورت ویدئوکنفرانسی، همراه با معاونین، مدیران ستادی و مدیران بازرسی تمامی مناطق، ضمن قدردانی از رویکرد جدید مرکزبازرسی، اظهار داشت: وجود بازرسی پویا نتیجه تخصص گرایی و بکارگیری بهینه کارکنان دراین حوزه است.
وی با تاکید برحفظ آبرو، احترام، شأن و جایگاه افراد تصریح کرد: اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات نقش بسزائی در سالم سازی و ارتقاء سلامت اداری دارد و باید پناهگاه ذی نفعان شرکت باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات با اشاره به اهمیت نظارت و بازرسی گفت: باید هرچه در توان داریم برای تقویت این حوزه در شرکت مخابرات ایران بکوشیم. وی گفت: نظارت و بازرسی در عین دقت و ریزبینانه بودن باید به موقع و سریع باشد و دو فاکتور سرعت و دقت در کنار هم است که یک بازرسی را اثربخش میکند. در عین حال باید توجه داشت که در بازرسیها دقت فدای سرعت و سرعت نیز فدای دقت نشود.
در این جلسه همچنین رضوانی مدیر کل بازرسی شرکت مخابرات ایران، عملکرد حوزه بازرسی را درخصوص سند راهبردی، برنامههای عملیاتی و آتی تشریح کرد و گفت: خدمت رسانی و پویایی با ارائه راهکار تخصص گرایی و بکارگیری بهینه کارکنان در این حوزه صورت میگیرد. گفتنی در پایان جلسه مهندس صدری به سوالات برخی از مسئولان بازرسی در مناطق پاسخ دادند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/