سرهنگ جمالوندی از توقیف ۳۰ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان دره شهر خبر داد.

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت : ماموران انتظامی شهرستان دره شهر طی ۴۸ ساعت گذشته با هماهنگی مقام قضایی و در جهت افزایش احساس امنیت و آرامش شهروندان ، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان را اجرا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر افزود: ماموران پلیس با استقرار در نقاط از پیش تعیین شده ، در طول اجرای این طرح ، تعداد ۳۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف که فاقد پلاک بودند را توقیف کرده و به پارکینگ انتقال دادند.

 جمالوندی با تأکید بر نیاز به تعامل پلیس با مردم ، اظهار کرد: اگر مردم افزایش امنیت اجتماعی را می‌خواهند باید در طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها مشارکت حداکثری داشته باشند زیرا نیروی انتظامی برای پیگیری و کشف جرایم نیاز مبرم به اجرای اینگونه طرح‌ها دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر بیان کرد: از کلیه موتورسیکلت سوارانی که تاکنون موفق به دریافت پلاک و یا گواهینامه رانندگی نشده اند خواستاریم  هر چه سریع‌تر نسبت به رفع نواقص اقدام کنند و در غیر این صورت حتما توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.