علی مرادی گفت: نیروی انتظامی کارنامه درخشانی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی مرادی سرپرست شورای حل اختلاف استان ایلام  در نشست مشترک با معاون اجتماعی و پلیس پیشگیری انتظامی استان اظهار داشت :امنیت و آرامش امروز مردم برای زندگی در جامعه و پرداختن به فعالیت‌های روزمره، مرهون تلاش‌های شبانه روزی پلیس است.

او افزود:الحمدالله امروز نیروی انتظامی در بین مردم از مقبولیت ویژه‌ای برخوردار است و قدردان زحمات آنان هستند.

سرپرست شورای حل اختلاف استان یادآور شد : امروزه دولت‌ها سعی در تقلیل فعالیت‌های خویش دارند به گونه‌ای که بخشی از کار‌های خود را به بخش‌های خصوصی واگذار می‌کنند که این امر نه‌ تنها در امور اقتصادی و آموزشی بلکه در امور قضایی نیز نمود پیدا کرده است.

مرادی گفت: فردی که به دستگاه قضایی مراجعه می‌کند ممکن است کمتر سازش را بپذیرد، اما آن فردی که به شورای حل اختلاف مراجعه می‌کند به قطع نظرش بر سازش است و می‌شود از ابزار شورا در سازش استفاده کرد.

او با بیان اینکه بالاترین حکم در پرونده‌های قضایی سازش است، اظهار داشت : تلاش تمامی همکارانم در بررسی پرونده‌های ارجاعی به شورا بحث صلح و سازش با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها به خصوص بهره گیری از ظرفیت معتمدان و ریش سفیدان است.

سرپرست شورای حل اختلاف استان ایلام به اقدام خوب نیروی انتظامی در راستای دایر کردن مراکز مشاوره‌ای اشاره کرد و گفت: آمار‌های موجود در این مراکز برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مصاله پرونده‌های ارجاعی، بسیار دلگرم کننده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.