مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، از کمک ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومانی این نهاد حمایتی به مددجویان آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به حمایت‌های مالی و روانی بهزیستی از آسیب‌دیدگان کرونا در استان، گفت : شیوع بیماری کرونا باعث ایجاد فشار‌های روانی و اقتصادی به مردم به خصوص اقشار آسیب‌پذیر جامعه شده است و بهزیستی برای جبران این خسارت کمک‌هایی را به این اقشار ارائه داد است.

او گفت : بهزیستی استان علاوه بر مشاوره‌های رایگان روانشانسی از طریق سامانه ۱۴۸۰ از ساعت هشت تا ۲۴ به عموم مردم و مددجویان آسیب‌دیده از کرونا را تحت حمایت مالی قرار می‌دهد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: از زمان شیوع کرونا در راستای حمایت از خانواده‌های در معرض آسیب و یا آسیب‌دیده از نظر شغلی برای جبران هزینه‌های معیشتی خانواده‌ها به طور متمرکز اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان در بین مددجویان بهزیستی استان توزیع شده است.

او ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر برای حدود ۳ هزار خانواده برنامه‌ریزی شده که سعی شده خانواده‌هایی باشند که در مراحل قبلی از این کمک هزینه‌ها بهره‌مند نشده‌اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.