سرهنگ کهزادی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲۴ روز جمعه در مبادی ورودی و خروجی شهر ایلام خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در راستای مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا و به منظور پیشگیری از انتشار این ویروس ، محدودیت‌های ترافیکی و مقررات آمد و شد در مبادی ورودی و خروجی شهر ایلام اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام افزود: در این طرح از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲۴ روز جمعه از ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی به داخل شهر ایلام و همچنین خروج خودرو‌های با پلاک بومی از شهر خودداری می‌شود.

او اظهار کرد: وسایل نقلیه عمومی، مسافربری، سوخت رسان، امدادی و خودرو‌های حامل کالا‌های فاسد شدنی مشمول این طرح نمی‌شوند.

کهزادی در ادامه با بیان اینکه پلیس تمایلی به اعمال جریمه ندارد، اظهار کرد: رانندگان در صورت اصرار بر تردد و تخلف ، مبلغ ۵۱۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

او بیان کرد: از هم استانی‌های گرامی خواستاریم با پرهیز از تردد‌های غیرضروری، پلیس را در اجرای هرچه بهتر این طرح همراهی کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.