رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد؛

‍ اجرای محدودیت‌های ترددی بین استانی در راستای فاصله گذاری اجتماعی

همتی زاده از اجرای محدودیت‌های ترددی بین استانی در راستای فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با توجه به افزایش آمار مبتلایان به این ویروس منحوس، محدودیت و ممنوعیت‌هایی به شرح ذیل از فردا تا پایان روز جمعه در استان ایلام اجرا می‌شود.

۱-هرگونه تردد برای خودرو‌هایی غیر بومی به داخل استان ممنوع بوده و خودرو‌های درون استانی نیز تا اطلاع ثانوی از تردد غیر ضروری در جاده‌ها خودداری کنند.

۲-مسیر‌های ورودی استان توسط عوامل امدادی، انتظامی و پلیس راه از فردا کنترل و نسبت به عودت وسایل نقلیه غیربومی اقدام می‌شود.

۳-رانندگان غیربومی که به ممنوعیت‌های اعلامی بی توجهی کنند و قصد ورود به استان ایلام را داشته باشند و همچنین وسایل نقلیه بومی که قصد خروج از استان ایلام را داشته باشند، برابر مصوبات ستاد ملی کرونا، مبلغ ۵۱۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند.

۴-عدم استفاده از ماسک توسط رانندگان وسایل نقلیه عمومی مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و برای هرکدام از سرنشینان بدون ماسک نیز، راننده وسیله نقلیه مبلغ ۲۰ هزارتومان اعمال قانون می‌شود.

۵-ورودی آرامستان‌های استان کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشند.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد:ممنوعیت تردد وسایل نقلیه شامل وسایل نقلیه حامل مواد سوختی، فاسد شدنی و خودرو‌های امدادی نمی‌باشد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.