معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: ۱۵ هزار سبد معیشتی از آغاز اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی تاکنون بین نیازمندان این استان توزیع شده است.

به گزراش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام علی اکبر صفری معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: ۱۵ هزار سبد معیشتی به ارزش چهار میلیارد ریال از آغاز اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی تاکنون بین نیازمندان این استان توزیع شده است.

حجت الاسلام صفری افزود: در دهه وقف نیز هزار و ۱۶۰ سبد معیشتی بین نیازمندان این استان توزیع شد.

او گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا ۲۵۰ پک بهداشتی رایگان هم در این دهه در اختیار اقشار نیازمند قرار گرفت.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی افزود: در این بازه زمانی همچنین ۱۳۰ هزار غذای گرم به ارزش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در سطح استان توزیع شد.

حجت الاسلام صفری در ادامه اظهار داشت: از آغاز اجرای این طرح تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ اقلام بهداشتی در تمامی مناطق استان بین نیازمندان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: بسته‌های غذایی از محل موقوفات مرتبط تهیه شده است که با همکاری کمیته امداد، مردم و خیرین به دست نیازمندان رسیده است.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی تاکید کرد: توزیع بسته‌های غذایی در راستای رزمایش مواسات و همدلی بوده است که امیدواریم با ادامه کمک‌های مردمی، کمک به نیازمندان نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.