معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری بجنورد گفت: برای نخستین بارطرح تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی ویژه دستگاه‌های اجرایی، موسسات و شرکت‌های غیر دولتی در بجنورد آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   منصور طلایی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری بجنورد  گفت : این طرح مصوبه شورای اسلامی شهر را دارد و همه دستگاه‌های اجرایی، بانک ها، موسسات مالی و اعتباری، بیمه‌ها و ... بجنورد را شامل می‌شود.


بیشتر بخوانید 


او  ادامه داد:این عوارض شامل عوارض ساختمانی، ارزش معاملاتی کمیسیون ماده صد، قبوض نوسازی اعم از گذشته و حال و هم چنین عوارض کسب و پیشه اعم از گذشته و حال مشمول این تخفیف می‌شود.

او  ادامه داد: ارگان‌هایی که اقدام به پرداخت نقدی بدهی خود در حوزه ساخت و ساز و عوارض آن تا پایان آذر امسال  می‌کنند از ۳۰ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

طلایی گفت : ارگان‌هایی که تا پایان بهمن ماه امسال تسویه و اقدام به پرداخت نقدی بدهی خود کنند از ۲۰ درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

او افزود : هم چنین ارگان‌های دولتی و غیر دولتی از اول تا پایان روز ۲۵ اسفند ماه امسال اقدام به تسویه نقدی بدهی خود کنند مشمول تخفیف ۱۵ درصدی می‌شوند..

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.