مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از اعلام فراخوان مهرواره هنری استانی «فرشتگان سلامت» در استان کردستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سهیلا شیخی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان گفت: با شیوع کرونا در جهان و ایران نقش پرستاران و پزشکان در محافظت از جان انسان‌ها پررنگ‌تر شده است.

او افزود: در همین راستا واحد آفرینش‌های هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با برگزاری این فراخوان هنری سعی دارد تا با نگاه معصومانه کودکان و نوجوانان بزرگداشت روز پرستار را به کامشان شیرین‌تر کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان بیان کرد: مهرواره استانی «فرشتگان سلامت» در بخش نقاشی با موضوع تلاش در مقابله با کرونا و با تکنیک آزاد برگزار می‌شود.

او به بخش خوشنویسی این مهرواره اشاره و بیان کرد: این مهرواره در بخش خوشنویسی با موضوع جملات، احادیث و اشعاری در وصف پرستاران، خط تحریری، نستعلیق و نقاشی خط با تکنیک آزاد برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان در دو گروه سنی ۷ تا ۱۱ و ۱۲ تا ۱۷ سال می‌توانند در این مهرواره با ارسال اثر شرکت کنند.

شیخی گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۵ آذرماه از طریق پست الکترونیکی به نشانی mail.kpf/webmail/hogin/ یا ارسال تصویر اثر در قالب لوح فشرده به دبیرخانه مهرواره به نشانی، کردستان، سنندج، خیابان طالقانی، خیابان ورزش جنب پارک نسیم اداره کل کانون استان کردستان ارسال کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.