مدیر شهرداری منطقه سه همدان از ۴۰ هزار تن آسفالت ریزی معابر شهر در شش ماه نخست امسال خبر داد.

شهرداری منطقه ۳ در اجرای طرح آسفالت ریزی معابر رکورد دار شد.محمدرضا فیضی منش مدیر شهرداری منطقه سه همدان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  با اشاره به اینکه شهرداری منطقه سه در اجرای نهضت آسفالت باهدف اصلاح چهره شهر، روان سازی تردد وسایل نقلیه وتامین آرامش وآسایش شهروندان رکورد آسفالت معابر و کوچه‌های این شهر را شکست، گفت: با تلاش شبانه روزی پرسنل این منطقه و برنامه‌ریزی‌های صورت گرقته در شش ماه نخست سال جاری بالغ بر ۲۵۰ کیلومتر از معابر و کوچه‌های سطح منطقه سه را به صورت فینیشری و لکه گیری دستی آسفالت ریزی انجام شد.

او افزود: اجرای این طرح با حجم ۴۰۰۰۰ تن آسفالت و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال در جهت نهضت آسفالت از محل درآمد‌های شهرداری منطقه سه به انجام رسیده و همچنان ادامه دارد.

فیضی منش با اشاره به اینکه این میزان آسفالت کوچه‌ها ومعابر در شهر همدان تاکنون سابقه نداشته و هدف شهرداری جلب رضایت کامل شهروندان است ادامه داد: در این زمینه تمام تلاش می‌کنیم تا بتوانیم با توجه به حجم بالای تقاضای شهروندان محترم و منابع مالی محدود شهرداری، به بالاترین میزان رضایت شهروندان دست یابیم.

این مسئول اظهار داشت: از جمله مهمترین بخش اجرای پروژه، آسفالت بلوار جدیدالاحداث «شهدای سلامت» است که پس از ۲۰ سال طی ۳۷ روز احداث و در یک اقدام بی‌سابقه در کشور در یک روز بیش از ۵ هزار تن آسفالت در این معبر توزیع و با تلاش پرسنل شهرداری معبر ۳۵ متری به بهره‌برداری رسید و هم‌اکنون زیر ترافیک رفته است.

فیضی منش بیان کرد: از زمان اجرای طرح بزرگ نهضت آسفالت درسال جاری تاکنون بیش از ۲۰۰ معبر اصلی ازجمله بلوار آزادگانری، بلوارایت الله رفسنجانی، بلوار راستگرد خروجی بلوار بدیع الزمان، خیابان پلیس، کندرو بلوار امام (ره) مقابل ستاد فرماندهی انتظامی، کندرو بلوار امام (ره) روبه روی شورین، کندرو بلوار سردارهمدانی وکوچه‌ها ومعابر ۲۳ محله شهرداری منطقه سه آسفالت شده است.

فیضی منش یادآورشد: برنامه آسفالت معابر سطح منطقه درپورتال این منطقه به آدرس zone ۳ hamedan.ir موجود است که شهروندان محترم می‌توانند با مراجعه به پورتال این منطقه از آخرین وضعیت آسفالت معابروکوچه‌ها مطلع گردند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار