دانشگاه شهرکرد در جدیدترین رتبه‌بندی موضوعی تایمز ۲۰۲۱ در سه حوزه دانشگاه‌های برتر جهان قرار گرفت.

درخشش دانشگاه شهرکرد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رتبه‌بندی موضوعی تایمز ۲۰۲۱ دانشگاه‌های جهان منتشر و دانشگاه شهرکرد در حوزه‌های مهندسی، علوم فیزیکی و علوم زیستی برتر معرفی شد.

در حوزه مهندسی، دانشگاه شهرکرد از میان یکهزار و ۸۹ دانشگاه در بازه رتبه‌ای ۵۰۰-۴۰۱ دانشگاه‌های برتر جهان قرار گرفت و در میان ۳۸ دانشگاه ایرانی حاضر در این رتبه بندی موضوعی، در رتبه ۱۲ قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در حوزه علوم زیستی، دانشگاه شهرکرد از میان ۸۹۵ دانشگاه در بازه رتبه‌ای ۸۰۰-۶۰۱ دانشگاه‌های برتر جهان قرار گرفت و در میان ۱۷ دانشگاه ایرانی حاضر در این رتبه بندی موضوعی، رتبه ۹ را به دست آورد.

در حوزه علوم فیزیکی، دانشگاه شهرکرد از میان یکهزار و ۴۹ دانشگاه در رتبه ۸۰۱+ دانشگاه‌های برتر جهان قرار گرفت و در میان ۳۷ دانشگاه ایرانی حاضر در این رتبه بندی موضوعی، در رتبه ۲۰ قرار گرفت.

رتبه‌بندی‌موضوعی دانشگاه‌های جهان توسط تایمز در ۱۱ حوزه موضوعی، شامل هنر و علوم انسانی، علوم مهندسی و فناوری (مهندسی عمومی، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی مکانیک و هوافضا، مهندسی عمران و مهندسی شیمی)، علوم کامپیوتر، علوم بالینی، بهداشت، روانشناسی، علوم زیستی (علوم زیستی، علوم دامپزشکی، کشاورزی و جنگلداری و علوم ورزشی)، تجارت و اقتصاد، آموزش، حقوق، علوم فیزیکی (شیمی، فیزیک و نجوم، علوم زمین و دریا، ریاضیات و آمار، زمین شناسی)، علوم اجتماعی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار