محدودیت‌های کرونایی از چهارشنبه در خمین

کمیته پدافند زیستی خمین تصویب کرد محدودیت‌های کرونایی از چهارشنبه در این شهرستان برقرار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با توجه به اینکه شهرستان خمین در لیست شهرستان‌های بحرانی وزارت بهداشت قرار گرفته  جلسه پدافند زیستی این شهرستان   با حضور اعضا و ادارات مربوطه برگزار و  مقرر شد محدودیت‌های کرونایی از چهارشنبه در این شهرستان  اعمال شود.

طبق مصوبات این جلسه کلیه شهروندان خمینی طبق اعلام قبلی و از روز چهارشنبه اکیدا ملزم به استفاده از ماسک هستند و برگزاری هرگونه مراسم عروسی، جشن و ... در سطح شهر و روستا ممنوع است.

جایگاههای‌سوخت در شهرستان موظف رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی خواهند بود و اصناف و اماکن مشخص شده در گروه‌های ۳،۲و۴ از روز چهارشنبه مجاز به فعالیت نبوده و در صورت تخلف با خاطیان برخورد خواهد شد.

مطب‌های سطح شهرستان خمین موظف به انجام نوبت_دهی به صورت غیرحضوری جهت جلوگیری از تجمع هستند و بازرسان دانشکده علوم پزشکی ضمن بازرسی مطب‌های سطح شهر با مطب‌هایی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی می‌کنند.

از عصر امروز اطلاع رسانی در خصوص اجرای محدودیت‌های گروه ۳،۲و۴ از سوی دستگاه‌های مربوطه در سطح شهر خمین انجام می‌شود.

گروه ۳ و ۴ صنوف شامل تمامی آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالار‌های پذیرایی، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها است.

فهرست کسب و کار‌ها و گروه شغلی ۲ کمی گسترده‌تر است و شامل مراکز خرید، پاساژها، مال‌های فروش غیرمواد غذایی، مراکز شماره گذاری اتومبیل، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی ها، آب میوه و بستنی فروشی ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی ها، اسباب بازی فروشی ها، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.