رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سمیرم گفت: گلایه دانشجویان این مرکز در مورد آسفالت نبودن ورودی های دانشگاه قابل تأمل و جهت تلنگر به مسئولان شهر است.

روح الله شیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سمیرم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: گلایه دانشجویان این مرکز در مورد آسفالت نبودن ورودی‌های دانشگاه قابل تأمل و جهت تلنگر به مسئولان شهر است.

او ادامه داد: در محوطه اصلی دانشگاه آزاد مرکز سمیرم مشکلی از نظر آسفالت وجود ندارد، اما مشکل اصلی در ورودی دانشگاه می‌باشد که به دلیل نبود آسفالت مناسب رفت و آمد پرسنل دانشگاه و دانشجویان را با مشکل مواجه کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سمیرم بیان کرد: البته چندین سال است که این مشکل توسط مسئولان دانشگاه پیگیری شده است، در سال جاری نیز نماینده محترم، فرماندار شهرستان، مدیرکل و رئیس اداره راه از دانشگاه بازدید کردند و مقرر شد که زمانی که روکش آسفالت مسیر را انجام می‌شود عملیات آسفالت ورودی‌های دانشگاه نیز آغاز شود.

رشیدی افزود:، اما پیمانکار مربوطه به دلیل مشکلات مالی و طلب‌های قبلی از شهرداری و اداره راه حاضر به آسفالت ورودی‌های دانشگاه نشد.

او عنوان کرد: از طرفی عملیات آسفالت ورودی‌های دانشگاه هزینه‌های زیادی را طلب می‌کند و تخمین زده شده که هزینه این آسفالت حدود ۴۰ الی ۵۰ میلیون تومان باشد که به همین دلیل از عهده دانشگاه نیز خارج است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سمیرم خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه نماینده و فرماندار شهرستان پیگیر این موضوع هستند امیدواریم که هر چه زودتر این مشکل حل شود شهرداری نیز قول داده است که این عملیات توسط یک پیمانکار دیگر انجام شود با این وجود امیدوار هستیم هر چه زودتر قبل از شروع بارندگی‌های سمیرم این مشکل رفع شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما حالا میگویند پشیمان شدیم لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
آخرین اخبار