نخستین جرثقیل ۵۵ تنی تلسکوپی و خودرو کشنده (۴×۸) ۱۰۰ تنی ساخت شرکت دانش بنیان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در کاشان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رضا ریاضی فینی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان صنعت اندیشه مدار و مدیر طرح در  آیین رونمایی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با بومی سازی هر دستگاه جرثقیل ۵۰۰ هزار دلار صرفه جویی شده و ایران در جمع پنج کشور صاحب فناوری این محصول قرار گرفته است.

او، با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیارد ریالی بومی سازیجرثقیل و خودرو کشنده افزود: هر دستگاه با قیمت ۳۷۰ تا ۴۰۰ هزار دلار در بازار عرضه خواهد شد.

مدیر طرح بومی سازی طراحی و ساخت جرثقیل ۵۵ تنی تلسکوپی و خودرو کشنده ۱۰۰ تنی، زمان اجرای طرح را چهار سال و قطعات مورد استفاده را ۳۰ هزار قطعه اعلام کرد و گفت: برای اجرای این طرح ۵۵ پیمانکار به صورت مستقیم مشغول به کار شدند.

  حضور در آیین واگذاری اراضی به شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری، افتتاح ساختمان سه گانه رصدخانه ملی ایران در ارتفاعات کرکس کامو، بازدید از مرکز نوآوری و تجاری سازی دانشگاه کاشان و شرکت‌های دانش بنیان و فناوری رشد، سرای فرش و رونمایی از یک طرح دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان دیگر برنامه های سفر یک روزه سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور به کاشان است.

همچنین دیدار با نماینده، ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، بازدید از پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید و رصد خانه ملی ایران در کاشان از دیگر برنامه‌های سورنا ستاری به کاشان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
این قیمت گذاری کالای ساخت داخل با دلار را چه کسی مد کرد ؟
آخرین اخبار