برخورد قانونی با تور‌های غیرمجاز طبیعت گردی در اردبیل

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گفت: با تور‌های غیرمجاز طبیعت گردی در اردبیل برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شایقی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: در راستای ساماندهی تور‌های طبیعت‌گردی به هیچ عنوان تور‌های غیرمجاز در سطح شهرستان برگزار نمی‌شود و در این زمینه تمهیدات اساسی اتخاذ شده است.

او با تاکید بر اینکه برگزاری هرگونه تور صرفا با مجوز میراث‌فرهنگی انجام می‌شود، افزود: برگزاری تور بدون مجوز تخلف محسوب شده و با هماهنگی انجام شده با رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نظارت دقیق بر فعالیت‌ها در این حوزه انجام می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل از برخورد با متخلفان در این حوزه خبر داد و گفت: هر یک ازدفاتر و راهنمایان گردشگری بدون مجوز اقدام به برگزاری تور کنند برخورد‌های لازم قانونی با دفتر و راهنما انجام خواهد شد.

شایقی بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با پلیس راه، عوامل اداره میراث‌فرهنگی شهرستان و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در پلیس راه‌های سطح شهر مستقر هستند و نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند تا فعالیت‌ها در این حوزه را رصد کنند.

او افزود: در همین راستا در چند روز اخیر با بررسی مجوز‌های تور‌ها در پلیس‌راه‌های اردبیل، تور‌هایی که بدون مجوز بوند برگشت داده شده و از برگزاری تور جلوگیری شد که فعالیت‌ها و نظارت‌ها در این زمینه تداوم می‌یابد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.