معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، از فعالیت ۲۰ گروه نظارتی در بازار استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بیژن بهرامی معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۵ بازرس و کارشناس در قالب ۲۰ گروه برای نظارت بر اعمال محدودیت‌های ناشی از کرونا در بازار استان فعال شد.

او افزود: این بازرسان هر روز از ساعت هشت تا ۱۸ بر نحوه عملکرد اصناف از جمله رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، شناسایی اصناف متخلف و تذکر در خصوص رعایت مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا فعالیت دارند.


بیشتر بخوانید


بهرامی اضافه کرد: چنانچه واحد‌های متخلف شناسایی شود در ابتدا به آن‌ها تذکر و اخطار داده می‌شود، اما چنانچه این مساله تکرار شود، برای واحد متخلف تشکیل پرونده داده شده و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود.

او ادامه داد: این موضوع برای نانوایی‌های فعال در سطح استان متفاوت است به نحوی که چنانچه هر یک از واحد‌های فعال در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تخلفی داشته باشند، در مرحله نخست پلمب می‌شوند.

بهرامی از انجام بیش از هفت هزار بازرسی از اصناف مختلف استان در خصوص مقابله با کرونا از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: در بازرسی‌ها ۳۵۹ تخلف کشف و در پی آن ۵۰ مغازه پلمب شد که بیشتر این اصناف متخلف شامل نانوایی‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی بوده است.

او افزود: همچنین تاکنون بیش از دو هزار تذکر و اخطار کتبی به واحد‌های صنفی بی‌توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داده شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار