یک شرکت دانش‌بنیان با کمک توان تخصصی موجود در مجموعه خود توانسته است، انواع بویلر آبگرم را بومی‌سازی کند.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شرکت دانش بنیان ایرانی انواع بویلر‌های آبگرم، چگالشی، بخار، روغن داغ، مبدل‌های حراراتی، مشعل‌های صنعتی، اتوکلاو و مخازن تحت فشار، تاسیسات و تجهیزات شیرین‌سازی و تصفیه آب را تولید می‌کند.

در موتورخانه و سیستم‌های حرارت مرکزی یک جزو مهم وجود دارد که آن را با نام دیگ آب گرم با بویلر می‌شناسند. این سیستم علاوه بر اینکه در موتورخانه‌های خانگی کاربرد دارد، در صنایع مختلف هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیگ آب گرم به دستگاهی گفته می‌شود که قادر است، انرژی حرارتی که از احتراق سوخت مشعل حاصل می‌شود را به داخل خود منتقل کرده و در اثر این کار آب گرم ایجاد شده توسط یک پمپ مخصوص به گردش در می‌آید. در اثر این گردش، آب گرم بخشی از انرژی خود را از دست می‌دهد و سرد می‌شود و دوباره برای گرم شدن به داخل دیگ یا بویلر باز می‌گردد و فرآیند به همین شکل تکرار می‌شود.

قربانعلی میرزازاده مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان، این شرکت برای ساخت بویلر‌ها صرفا از ورق‌های باکیفیت استفاده می‌کند و تمامی دستگاه‌های ساخت این شرکت دارای پلاک استاندارد است.

او همچنین بیان کرد: بویلر‌های تولیدی ما، تحت نظارت عملی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران طی سه مرحله بازبینی، آزمایش، کنترل کیفیت و پلاک کیفیت صادر شده یک ماه پس از آماده شدن دیگ به خریداران عرضه می‌شود.

بویلر واترتیوپ، بویلر بخار افقی، بویلر فایرباکس، سختی‌گیر رزینی، بویلر آبگرم کوره برگشتی، بویلر آب گرم چگالشی، بویلر بخار ایستاده و ... از دیگر محصولات این شرکت است.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.