استاندار زنجان از آغاز به‌کار مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان صبح امروز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید زنجان، با اشاره به آغاز به کار مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری استان زنجان گفت: بایستی ذینفعان با کارکرد و ضرورت ایجاد این مرکز آشنا شده و بتوانند مشکلات خود را در این مرکز به خوبی بیان کنند.

حقیقی با بیان اینکه تحقق این امر مهم سبب تقویت فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل در استان زنجان می‌شود، گفت: در شرایط کنونی کشور باید از سرمایه گذاران حمایت‌های لازم انجام شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه کرونا همچنان در کشور جولان می‌دهد، تاکید کرد: در برگزاری جلسات ستاد رفع موانع تولید و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، تمام مخاطبان باید دستورالعمل های بهداشتی را به صورت ۱۰۰ درصدی رعایت کنند.

او افزود: باید نمود عینی و عملیاتی مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در استان زنجان به خوبی بیان شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر این مرکز به خوبی به ذینفعان معرفی نشود خروجی لازم را نخواهد داشت، تصریح کرد: در این شرایط بحرانی باید مردم بدانند که برای توسعه اشتغال در استان زنجان چه کارهایی انجام می شود.

حقیقی بر لزوم برگزاری نشست خبری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با رسانه ها تاکید کرد و افزود: باید توفیقات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید توسط رسانه ها به مردم بیان شود.

او بر لزوم حمایت ویژه از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: در این میان باید واحدهای تولیدی هم نرخ ملی را در کالاها مد نظر قرار داده و رعایت کنند.



 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.