تفاهم‌نامه کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز به‌منظور همکاری درزمینهٔ ایجاد مراکز نیکوکاری جدید در مناطق محروم استان با قرارگاه محرومیت‌زدایی منعقد شد.

شاپور قاسمی، قائم‌مقام کمیته امداد البرزدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با قرارگاه محرومیت‌زدایی، گفت: موضوع تفاهم‌نامه عبارت است از ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد مناطق محروم استان برای ارائه خدمات معیشتی، فرهنگی، اشتغال، مسکن به آسیب دیدگان موردحمایت و  محوریت خانواده‌های آنان خواهد بود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان البرز با تأکید بر ضرورت هماهنگی دستگاه‌های اجرای، مؤسسات خیریه و خیران افزود: این تفاهم‌نامه به‌منظور برطرف کردن نیاز‌های اساسی آسیب دیدگان، محور قرار دادن مراکز نیکوکاری، ایجاد بانک اطلاعاتی آسیب دیدگان ایجادشده است.

قاسمی گفت: مراکز نیکوکاری مجری شایسته‌ای برای ارائه خدمات به محرومین است که در مسیر هم‌افزایی با کمیته امداد توانمندی‌های بسزایی دربرای خدمت‌رسانی به محرومین ایجاد می‌شود.

او همچنین نماینده قرارگاه محرومیت‌زدایی استان البرز حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌آقا منتج با اشاره به این که طبق آمار رسمی، محرومین در ۶۰ منطقه حاشیه‌نشین استان سکونت دارند، افزود: حدود ۹۰۰ هزار نفر از این آسیب دیدگان از خدمات اولیه شهری، کم‌بهره متد هستند وبه منظور ارائه خدمات به این افراد در این ۶۰ منطقه مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد ایجاد می‌شود که با مدیریت معتمدین مساجد و ائمه جماعات و همچنین آمار محله بتوانیم به عدالت اجتماعی برسیم.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار