۲۲۵ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با کمیته امداد امام البرز طی شش ماه نخست سال جاری رقمی معادل ۱۵۶میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر آسیب دیدگان کمک کرده اند.

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،با اشاره به نقش مؤثر مراکز نیکوکاری در رفع مشکلات معیشتی مددجویان و نیازمندان البرزی گفت: ارائه خدمات معیشتی در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان، اعطای سبد کالا، خدمات درمانی، اشتغال و امور فرهنگی به مددجویان و آسیب دیدگان، مهم‌ترین فعالیت‌های مراکز نیکوکاری در استان البرز را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز بابیان این که توسعه اجتماعی و ابعاد مردمی کمیته امداد امام (ره) ازجمله مهم‌ترین اهداف و سیاست‌های این نهاد است، افزود: با افتتاح ۸۶ مرکز نیکوکاری در شش‌ماهه نخست سال جاری نهادها، دستگاه‌های دولتی و پایگاه‌های مردمی داوطلب به مشارکت در امور خیر و احسان از طریق تعامل کمیته امداد امام (ره) استان البرز شدند.

محمدی فرد در ارتباط با فعالیت مراکز نیکوکاری گفت: مراکز نیکوکاری با مسئولیت‌پذیری و مشارکت اعضای هیئت عامل در حال فعالیت بوده و به‌صورت محله محور، تخصصی و فراگیر با شناسایی افراد آسیب دیده و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین، نیکوکاران، در جهت رفع فقر و محرومیت تلاش می‌کنند.

او افزود: استفاده از ظرفیت پزشکان، کسبه، فعالان امور عمرانی، اقتصادی و سایر صنوف در ارائه خدمات رایگان یا با تخفیف ویژه به مددجویان و آسیب دیدگان  را ازجمله فعالیت‌های مهم و اثربخش مراکز نیکوکاری دانست.

انتهای پیام / خ .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.