تیم فوتبال پیکان در چند فصل اخیر شاهد تغییرات زیادی بوده ، اما همین موضوع روی روند نتیجه گیری این تیم تاثیر مثبتی نداشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال جمعه آغاز خواهد شد و در حالی که تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها آخرین مراحل آماده سازی خود را پشت سر می‌گذارند، تیم فوتبال پیکان به دلیل قطع همکاری با سرمربی خود در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

عبدالله ویسی که از اواسط فصل گذشته هدایت پیکان را بر عهده گرفته بود، به گمانه زنی‌ها مبنی بر اختلاف با مدیرعامل تازه وارد باشگاه مهر تایید زد و بلافاصله به طور توافقی از این تیم جدا شد.

پس از استعفای حسین فرکی، محمود شیعی، مدیرعامل وقت باشگاه تصمیم گرفت ویسی را به عنوان جایگزین او انتخاب کند و این مربی جوان موفق شد پیکان که در جدول رده بندی وضعیت خوبی نداشت را در لیگ برتر حفظ کند.

پس از مدتی محمود شیعی به دلیل بیماری عنوان کرد که از مدیرعاملی خودروسازان استعفا کرده است و حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل محبوب و اسبق پرسپولیسی‌ها به این جایگاه رسید و با ویسی تعامل خوبی داشت.

با این حال اوضاع در دوران مدیرعاملی محمدی به همین خوبی پیش نرفت و ویسی که پیکان را برای حضور در لیگ بیستم آماده می‌کرد، در واپسین روز‌های تعطیلات لیگ برتر تمرینات این تیم را تحریم کرد تا این گونه اعتراض خود نسبت به مشکلاتی که حاضر به بیان آن‌ها نشده را به گوش مسئولان باشگاه برساند، اما این راهکار نتیجه نداد و ویسی تصمیم گرفت چند روز مانده به شروع لیگ تیمی که خودش بسته بود را رها کند و در آغاز لیگ بیستم مانند علی دایی و مهدی تارتار هدایت هیچ تیمی را برعهده نداشته باشد.


بیشتر بخوانید:


اکنون کمیته فنی باشگاه پیکان در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای جانشینی ویسی است و تا قبل از شروع لیگ سرمربی جدید پیکان انتخاب خواهد شد، اما آن چه پیکان را از تیم‌های دیگر عقب می‌اندازد، نداشتن ثبات در صندلی مدیرعاملی و نیمکت مربیگری این تیم است.

پیکان در سال‌های گذشته استعداد‌های خوبی را پرورش داده و به غیر از برخی بازیکنان این تیم که مورد توجه تیم‌های بزرگ و متمول لیگ برتر قرار گرفتند، شهریار مغانلو نشان داد که درخشش با پیراهن پیکان می‌تواند پُلی برای انتقال به اروپا احداث کند.

کسب نتایج خوب و رسیدن به جمع مدعیان برای پیکان دور از دسترس نیست، اما خودروسازان در شرایط فعلی بیش از هر چیزی به ثبات مدیریتی  و  فنی  مانند دوران شیعی و جلالی نیاز دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار