در جلسه ستاد کرونای شهرستان طبس ضمن اعلام محدودیت ها بر اجرای دستورالعمل ها ی بهداشتی و مصوبات ستاد مدیریت کرونا تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در جلسه ستاد کرونای شهرستان با تاکید بر توجه شهروندان به اجرای دستورالعمل های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا گفت: واحد تولید اکسیژن ساز شهرستان طبس تاکنون کمک شایان توجهی به بیماران کرونایی داشته است. و که به بحران کرونا در شهر‌های همجوار هم ارسال کپسول اکسیژن داشته است.

او با اشاره به کمک این واحد تولیدی به شهرهای همجوار در  عبور از بحران کرونا، افزود:  راه اندازی واحد دوم این کارگاه تولیدی در دستور کار قرار گرفته که برای این موضوع نیز باید کمک های لازم برای راه اندازی آن انجام شود.

فلاحی درخصوص پلمب واحد‌ های متخلف اظهار کرد: در سلامتی مردم با کسی تعارف نداریم و گشت مشترک از امروز به صورت جدی‌تر انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


رئیس ستاد کرونای شهرستان طبس اظهار کرد: ارسال و انتشار هر نوع آگهی از جمله آگهی‌ های ترحیم حتی در فضای مجازی، که منجر به تجمع  شود ممنوع است.

او عنوان کرد: پذیرش مهمان در رستوران‌ ها، تالار‌ها و اقامتگاه‌ها؛ ممنوع است و در صورت تخلف برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

فلاحی با اشاره به بسته بودن باشگاه‌های ورزشی ادامه داد: آرایشگاه‌ ها نیز صرفا با نوبت قبلی فعالیت کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس با بیان اینکه باید تمام مراکز گردشگری در این شهرستان  تعطیل باشد گفت: نظارت روی مسیر روستا‌ های هدف گردشگری نیز جدی‌ تر خواهد شد و بسته می شوند.

او افزود: نظر شخصی، با بسته بودن حرم مطهر حسین بن موسی الکاظم است و اگر ستاد بر باز بودن آن نظر داشته باشد با آن مخالفتی نخواهم داشت.

رئیس ستاد کرونای شهرستان طبس گفت: تیم‌ های کوهنوردی با گروه‌ های پنجاه نفر و بیشتر نباید چنین حرکاتی که سلامت را مورد مخاطره قرار می‌دهند انجام دهند و در صورت تکرار به جد با این گروه‌ها برخورد خواهیم کرد.

او درخصوص روستا‌های گردشگری با اشاره  به اینکه مردم و فروشنده‌های محصولات ملزم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستند، بیان کرد: مردم نباید  از کسبه‌ ای که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند محصولی را خرید کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.