علت برگزار نشدن ستاد استانی کرونا در خراسان جنوبی چه بود؟

ستاد استانی کرونا در خراسان جنوبی به علت برگزار نشدن ستاد ملی کرونا در دو هفته اخیر برگزار نشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: شنبه هفته آینده بلافاصله پس از برگزاری ستاد ملی کرونا، ستاد استانی کرونا نیز برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اهمیت تست‌ های تشخیصی کرونا افزود: تست‌ های انجام شده در خراسان جنوبی از ۳۰ مورد روزانه به بیش از ۳۵۰ مورد رسیده است و آزمایشگاه تشخیص کرونا ۲۴ ساعته فعالیت می‌ کند.

دهقانی بیان کرد: هم اکنون در بیمارستان، ولی عصر بیرجند مشکلی نداریم و براساس امکانات در این بیمارستان پذیرش انجام می‌شود و سایر بیماران هم در دیگر بیمارستان‌ ها پذیرش می‌ شوند.


بیشتر بخوانید

دلایل افزایش آمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی چیست؟


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: با پیگیری‌ های انجام شده امید است دستگاه اکسیژن ساز جدید تا پایان آبان ماه در بیمارستان نصب شود.

او تصریح کرد: با نصب دستگاه اکسیژن ساز بیماران بیشتری پذیرش خواهند شد و احتمال دارد با کاهش تعداد موارد کرونا سایر بیمارستان‌ های مرکز استان را از پذیرش کرونا خارج کنیم.

دهقانی در بحث محدودیت‌ ها گفت: در این خصوص تنها وزارت بهداشت و علوم پزشکی نمی‌ تواند آن را کنترل کند بلکه انتظار می‌ رود تمامی سازمان‌ ها و دستگاه‌ ها و مخصوصا مردم همراهی کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه ادارات و اصناف باید بر اعمال محدودیت‌ ها توجه لازم را داشته باشند ادامه داد: دستگا‌های نظارتی نقش خود را ایفا کنند و دادستان‌ ها نیز نسبت به پلمب موارد تخطی از دستور العمل‌ها همراهی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار