برنامه" لبیک یا رسول الله" از موج رادیو معارف به تبیین راز محبوبیت پیامبر اکرم (ص) از منظر آیات و روایات می پردازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمودی،مدیرگروه قرآن و اهل بیت (ع) رادیو معارف اظهار کرد: برنامه رادیویی " لبیک یا رسول الله" در ایام  میلاد پر خیر و برکت پیامبر اکرم (ص)و در پی اهانت به ساحت مقدس ایشان  از امواج فضیلت و فطرت به روی آنتن می‌رود.

 او افزود:این برنامه به تهیه کنندگی ابوالفضل سلیمانی و اجرای رضا حبیبی از فردا شنبه ۱۰ آبان ۹۹ هر روز ساعت ۹:۳۰ از رادیو معارف پخش می شود.

مدیرگروه قرآن  و اهل بیت (ع) رادیو معارف ادامه داد: برنامه "لبیک یا رسول الله"  با هدف تبیین جلوه‌های زیبای شخصیت نبی اکرم (ص) و راز و رمز محبوبیت ایشان از منظر آیات و روایات طراحی و تولید شده است.

محمودی گفت: این برنامه که با کارشناسی حجج اسلام صفاری و سید سلیمانی تقدیم مخاطبان رادیو معارف می‌شود، به تبیین ویژگی‌های حضرت محمد (ص) در مقایسه با سایر انبیاء پرداخته و ضرورت حمایت همه جانبه از پویش لبیک یا رسول الله در فضای مجازی را بازگو می‌کنند.

مدیرگروه قرآن و اهل بیت (ع) رادیو معارف ادامه داد: بیان جلوه‌های رفتاری و شخصیتی حضرت محمد (ص)، علل دشمنی و توهین غرب با پیامبر (ص) و ضرورت توجه مسلمانان به این توطئه‌ها از جمله موضوعات دیگری است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود.

رادیو معارف، یکی از شبکه‌های رادیویی در ایران است، این رادیو وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در سال ۱۳۷۷ و هم زمان با سالروز تولد حضرت فاطمه معصومه(س)، به منظور گسترش مباحث معرفتی و با هدف پرداختن به حوزه‌های مختلف فرهنگ دینی، در شهر قم افتتاح شد که پخش ۲۴ ساعته دارد، این شبکه در نحوه پخش منحصربه‌فرد است و متفاوت از همه شبکه‌ها از پخش هر گونه ساز موسیقی پرهیز می‌کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار