عرضه گوشی Honor ۱۰X Lite با باتری ۵ هزار میلی آمپری

جدیدترین نسخه گوشی Honor ۱۰X Lite با باتری Kirin ۷۱۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپر عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آنر شرکتی چینی در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند است که با استقبال زیادی در بازار تلفن همراه رو به رو شده است. جدیدترین نسخه از گوشی آنر با نام 10X Lite تولید شده، این گوشی یک گزینه مقرون به صرفه‌تر به جای X10 5G و X10 Max 5G با مشخصات متوسط، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۲۲.۵ وات است.


بیشتر بخوانید


عرضه گوشی Honor 10X Lite با باتری Kirin 710 و ۵۰۰۰ میلی آمپر

دوربین سلفی گوشی 10X Lite با لنز ۸ مگاپیکسلی از نوع IPS LCD 6.67 اینچی با رزولوشن FHD + است. اسکنر اثر انگشت کنار گوشی نصب شده و در قسمت پایین هم جک هدفون و اتصال Type-C قرار دارد. دوربین پشت گوشی با دیافراگم f / 1.8 و لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسل با یک لنز اولتراوید ۵ مگاپیکسلی جفت شده است. آنر دو ماژول 2MP برای عکس‌های ماکرو و عمق میدان نیز تعبیه کرده است. این تلفن با باتری Kirin 710 و رم ۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تأمین می‌شود که از طریق microSD نیز قابل ارتقا است.

عرضه گوشی Honor 10X Lite با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری

این گوشی اندروید ۱۰ را با Honor’s Magic UI 3.1 اجرا می‌کند. در این گوشی GMS وجود ندارد بنابراین کاربران باید در عوض به گزینه‌های Huawei HMS اعتماد کنند.

گوشی Honor 10X Lite با قیمت ۷۹۹ دینار (۲۱۳ دلار) در عربستان سعودی قیمت گذاری شده در حال حاضر در آنجا قابل خرید است. این گوشی با گزینه‌های رنگی شامل یخ زدگی ایسلندی، سیاه نیمه شب و سبز زمردی عرضه می‌شود. این تلفن از ۱۳ نوامبر به روسیه راه خواهد یافت و انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده بازار‌های بیشتری را تصاحب کند.

عرضه گوشی Honor 10X Lite با باتری Kirin 710 و ۵۰۰۰ میلی آمپر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار