فرماندار کامیاران گفت: فرمانداری کامیاران براساس شاخص‌های ارزیابی تعریف شده توسط وزارت کشور، توانست رتبه نخست را بین فرمانداری‌های استان کردستان کسب کند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مسعود الماسی فرماندار کامیاران گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، فرمانداری کامیاران در شاخص‌های مختلف توانست رتبه نخست را در بین ۱۰ فرمانداری کردستان در سال ۹۸ کسب کند.

او افزود: ارزیابی عملکرد سازمان‌ها یک اصل مهم در جهت کیفیت‌بخشی به سازمان است و ارزیابی فرایند‌های کاری و اجرای بازخورد‌های آن موجب خواهد شد تا ضمن شناسایی نقاط قوت و تکمیل و تقویت آنها، نقاط ضعف نیز کشف شده و کاستی‌ها جبران شود.

فرماندارکامیاران بیان کرد: در مدیریت مدرن، در ارزیابی‌های دوره‌ای سازمان، نقاط قوت کاری ارتقا یافته و روش‌ها و برنامه‌ها در راستای تعالی سازمانی و افزایش توانمندی همکاران اصلاح می‌شود.

الماسی افزود: ارزیابی‌ها در سه مرحله انجام می‌پذیرد که مرحله اول، خودارزیابی و جمع آوری گزارش‌ها و مستندات مربوط به شاخص‌های مختلف است و واحد‌های به صورت جداگانه و بر اساس مستنداتی که از وضعیت عملکرد و پیگیری امور دارند، خودارزیابی انجام می‌دهند.

فرماندار کامیاران گفت: مرحله دوم نیز توسط دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری انجام می‌شود و تمامی اطلاعات بررسی شده و بر اساس مستندات ارائه شده، سنجش و ارزشیابی انجام می‌شود.

او ادامه داد: سپس، مرحله سوم ارزیابی عملکرد که بررسی نهایی است توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور انجام و بر اثر مستندات و اطلاعات دریافت شده از استانداری‌ها، نمره نهایی فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.

الماسی گفت: برابر ارزیابی انجام شده از سوی کارشناسان وزارت کشور در سامانه جامع مدیریت عملکرد سازمانی، فرمانداری کامیاران توانست براساس مستندات ارائه شده با کسب بیش از ۹۹ درصد امتیازات رتبه نخست را در بین فرمانداری‌های استان کردستان کسب ونسبت به سال قبل یک پله ارتقاء جایگاه داشته باشد.

فرماندار کامیاران تحقق این موفقیت مهم را نشات گرفته از اهتمام و تلاش مجدانه همه کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های تابعه در انجام امور محوله و همکاری مجموعه مدیریتی شهرستان عنوان و تاکید کرد: بهبود مستمر عملکرد؛ ارتقای نقاط قوت و تقویت نقاط قابل بهبود، در دستور کار همه معاونت‌ها و بخشداری‌ها وادارات شهرستان قرار گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.