رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی پایتخت از کشف انبار روغن‌های احتکار شده در تهرانپارس خبرداد.

مدیحی رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کرد:  تریلی‌ای که مربوط به یکی از شرکت‌های خودرو سازی ۴ ماه است که به صورت انبار درآمده است.

او با بیان اینکه مدارکی مربوط به اجاره بودن آن وجود ندارد، گفت: این انبار در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نشده است و روغن‌های کشف شده مربوط به اصناف قنادان، اغذیه فست و فود، رستوران‌ها و... هستند.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی پایتخت ادامه داد: نظام توزیع ما دارای اشکالاتی است و مسئولان نظام توزیع را باید اصلاح کنند که هر شخص حقیقی یا حقوقی نتواند روغن خریداری کند.

مدیحی افزود: روغن باید به اشخاصی فروخته شود که صنفشان مرتبط است و از دپو در انبار‌ها جلوگیری شود.

او تصریح کرد: کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس این انبار را به تعزیرات گزارش داده است.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی پایتخت افزود: اصنافی که روغن یکی از لوازم اصلی کارشان است در حال حاضر با مشکلاتی مواجه هستند.

 

 
 

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۸:۱۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
سلام وقتی قانون بازدارنده نباشد چه فایده دوباره با دقت بیشتر و مقدار بیشتر در جای مطمئن تر احتکار می کند . لذا اگر مدیران نظام به اندازه ارزنی درک داشتند در این موقعیت اقتصادی هر گونه احتکار و اختلاس را جنگ با خدا اعلام می کردند و فرد خاطی را به اشد مجازات و محارب معرفی تا تمام اموال منقول و غیر منقولش به نفع مسلمین مصادره گردد . آنوقت آیا کسی حتی فکر احتکار و اختلاس می افتاد ؟ ولی وقتی فرد می بیند با یک هزارم سودی که تا حالابرده سر و ته موضوع را به هم میاره روز بروز شاهد رشد قارچ گونه این موارد هستیم و دیگر برای مردم عادی شده دولت را شریک دزد و رفیق قافله می بینند .
آخرین اخبار