امام‌ جمعه شهرستان انار گفت: اقدام توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه درباره پیامبراعظم (ص) باعث خشم مسلمانان جهان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام منتظری، امام‌ جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز با تبریک میلاد باسعادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق(ع) گفت: یکی از معانی اسوه حسنه بودن پیامبر اسلام (ص) این است که در روز قیامت ما را با معیار شخصیت نازنین ایشان می‌سنجند.

او افزود: معیار شخصیت پیامبر اسلام(ص)، انسانیت، بینش، منش، کنش، افکار، گفتار و کردار نیک آن حضرت(ص) است.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیان کرد: اقدام توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه درباره پیامبر اعظم (ص) باعث خشم مسلمانان جهان شده است.

او به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) اشاره کرد و تصریح کرد: جوانان فرانسه از رئیس جمهور خود بپرسند چرا از اهانت پیامبر خدا(ص) حمایت کرده و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟ آیا معنی آزادی بیان این است که به چهره‌هایی درخشان و مقدس اهانت شود؟!

امام‌ جمعه شهرستان انار افزود: چرا ایجاد شک و تردید در هولوکاست جرم است و اگر کسی چیزی درباره آن بنویسد باید زندان برود؛ اما اهانت به پیامبر اسلام آزاد است؟

 او با اشاره به روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: حرکت دانشجویان پیرو خط امام(ره) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، از وقوع یک کودتای دیگر، مانند کودتای ۲۸ مرداد جلوگیری کرد و سلطه استکباری در ایران به پایان رسید.

حجت‌الاسلام منتظری بیان کرد: با تسخیر لانه جاسوسی، جریان‌های لیبرالیستی که دنبال سازش با آمریکا بودند، منزوی شدند.

امام جمعه شهرستان انار در بخش دیگری از سخنانش به بیماری منحوس کرونا اشاره کرد و گفت: همه ما باید این بیماری را جدی گرفته و به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به کلیه نکات بهداشتی عمل کنیم.

او با اشاره به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان انار بیان داشت: علت ابتلای اکثر این افراد به کرونا، مریوط به دورهمی ها، مهمانی‌ها، جشن تولد‌ها و مجالس ترحیم است. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.