امام جمعه آسمینون:

مجلس باید به اقتصاد ومعیشت مردم ورود کند

حجت الاسلام احمدی نیک گفت: امروز مجلس باید با تدبیر، طرح و برنامه اساسی مسئولان را وادار به حل کردن مشکلات مردم کنند وبازار افسار گسیخته را مهار و به اولویت‌های معیشت و اقتصاد مردم توجه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام  رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون نودژ در شهرستان منوجان گفت: پایان تحریم ده ساله تسلیحاتی یک پیروزی دیگر برای ایران اسلامی و شکست تاریخی برای آمریکا و سایر دشمنان ما بود چرا که در واقع پایان تحریم تسلیحاتی نتیجه و ثمره گفتمان مقاومت و عقلانیت انقلابی مجاهدت و تلاش انقلابی است.

او افزود: نکته اصلی در این زمینه مراقبت مسئولان است که در دام فتنه‌ها و شیطنت‌های اروپایی‌ها نیفتند و راه اصلی آن در مرحله اول اعتماد نکردن به اروپا و در مرحله دوم تداوم قاطعانه و بدون تاخیر کاهش تعهدات هسته‌ای و آمادگی برای مقابله با هرگونه شیطنت دشمنان است.

حجت الاسلام احمدی نیک بیان داشت: مطلب دیگر که این روز‌ها و در این شرایط حساس کشور به خصوص از نظر اقتصادی و معیشتی مورد توقع و خواسته بیشتر مردم است توجه و ورود جدی مجلس شورای اسلامی به مسائل اساسی کشور و پرهیز از ورود به مسائل حاشیه‌ای است که سود و نتیجه‌ای برای کشور و مردم نخواهد داشت.

خطیب جمعه نودژ گفت: امروز مجلس نباید سکوت کند البته با تدبیر، طرح و برنامه اساسی مسئولان را وادار به کار کردن و حل مشکلات مردم کنند و این هم میسر نمی‌شود جز با پرداختن به اولویت‌هایی که امروز مربوط به معیشت و اقتصاد مردم است.

احمدی نیک اضافه کرد: سامان دادن به وضعیت گرانی‌های افسارگسیخته، بازار ارز، سکه، طلا، خودرو، مسکن وتوجه به اشتغال و حفظ ارزش پول ملی که باید طرح اساسی بدهند آزمون بزرگی را مجلس در حال گذراندن است باید مراقب باشند سربلند بیرون بیایند.

او افزود:مطلب دیگری که این روز‌ها اخیرا در داخل نقل محافل و مورد بحث بود مسئله تحریف تاریخ ائمه اطهار علیهم السلام بود باید ببینیم پشت پرده این تحریف‌ها چیست؟

خطیب جمعه آسمینون نودژ گفت: یکی از راهبرد‌های اصلی متولیان تحریف در این شرایط خاص اولا پرت کردن حواس از مسائل اصلی و کشاندن حواس به مسائل فرعی و حاشیه‌ای است ثانیا فرار از زیر بار مسئولیت و پاسخگویی است.

خطیب نماز جمعه آسمینون (نودژ) با عرض تسلیت پیشاپیش فرارسیدن شهادت امام حسن عسکری (ع) بیان داشت:دوران نورانی امامت امام حسن عسکری علیه السلام با اینکه کوتاه‌ترین دوران امامت ائمه (ع) بود یک ویژگی منحصر به فرد داشت و آن هم انتقال عصر حضور به اصل غیبت بود از این رو می‌توان گفت اصلی‌ترین راهبرد و استراتژی دوران ۶ ساله امامت آن حضرت برنامه ریزی دقیق در خصوص استقرار و تحقق کامل فرهنگ مهدویت بود.

امام جمعه آسمینون (نودژ) با تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) وظایف منتظران در عصر غیبت نسبت به امام زمان(عج) را معرفت و شناخت نسبت به حضرت، ولی عصر (عج)، تمسک به ریسمان ولایت اهل بیت علیهم السلام، انتظارفرج، تهذیب نفس و خودسازی و اصلاح فردی و اصلاح اجتماعی و تربیت نسل منتظر برشمرد.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باهر
۱۵:۴۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
بقول معروف دلت میاد به این مسئولین ایران و نازپرورده ها چیزی نازکتر از گل بگویی؟!!!!
آخرین اخبار