تفاهم نامه همکاری بین حوزه‌های علمیه و سازمان پدافند غیرعامل در جهت تعمیق فعالیت‌های پژوهش محور به امضاء رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله اعرافی، مدیرحوزه‌های علمیه روز پنجشنبه در دیدار سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تبیین اهمیت پدافند غیرعامل و لزوم شناساندن ابعاد مختلف تاثیر آن در استحکام زیرساخت‌های جامعه گفت: اگر مردم و دستگاه‌های اجرایی از ویژگی‌ها و اهمیت این موضوع بیشتر مطلع شوند، در مواقع حساس و مورد نیاز و اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل حضور بهتری در صحنه خواهند داشت.


او با بیان این که اسلام الگویی مناسب در تاب آوری و تعامل اجتماعی به شمار می‌رود، افزود: البته دستگاه‌های مسئول در خصوص الگوگیری از اسلام و پیاده کردن نظریه‌های اسلامی در تقویت تاب آوری اجتماعی نتوانسته اند آن طور که باید از نظریه‌های اسلامی استفاده و توصیه‌های بزرگان دین را عملی کنند که این مسئله قابل توجه است و انتظار می‌رود بیش از پیش به آن توجه شود.


در ابتدای این دیدار سردار جلالی گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های سازمان پدافند غیرعامل ارائه داد و گفت: در زمینه تحقق اهداف و برنامه‌های این سازمان بیش از پیش نیازمند همکاری، هم افزایی و پشتیبانی و حمایت دولتمردان هستیم.


او افزود: در استان قم باید در بحث پدافند غیرعامل به ویژگی‌ها و ظرفیت‌های  استان ازجمله وجود دامشهر و امکان به خطر افتادن سلامت شهروندان که شامل برنامه‌های پدافندی می‌شود بیش از پیش توجه شود.

در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری حوزه‌های علمیه و سازمان پدافند غیرعامل در جهت تعمیق فعالیت‌های پژوهش محور این دو نهاد در حوزه پدافند غیرعامل و دفاع بدون سلاح به امضای دو طرف رسید.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار