با بسته اخبار انتظامی امروز هشتم آبان ماه همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در بسته اخبار انتظامی امروز استان کرمان می خوانیم:

واژگونی ساندرو به قیمت جان راننده تمام شد

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی"ساندرو"در این شهر منجر به فوت راننده آن شد.

سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه خودرو در بلوار سلطان سید احمد شهر جیرفت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد یک دستگاه سواری"رنو ساندرو"در حال عبور از بلوار سلطان سید احمد واژگون و متاسفانه راننده آن به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شده است.

سرهنگ محمدرضایی افزود: علت وقوع این حادثه بنا به اعلام کارشناسان، ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان گفت: این حادثه درون شهری نشان می‌دهد تفاوت رانندگی شتابزده با رانندگی محتاطانه فاصله بین مرگ و زندگی و یا بروز نقص عضو است و سرعت غیرمجاز همواره حادثه ساز خواهد بود.

کشف ۲۷۵ کیلوگرم مواد مخدر در بم

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۸۴ کیلوگرم تریاک و ۹۱ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش در عملیات ماموران پاسگاه انتظامی تهرود شهرستان بم خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: تیم گشت پاسگاه انتظامی تهرود شهرستان بم هنگام گشت زنی شبانه در محدوده یکی از روستا‌های این شهرستان به یک دستگاه وانت پیکان عبوری از جاده خاکی مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

او افزود: راننده این خودرو با افزایش سرعت اقدام به فرار به سمت بیابان و جنگل‌های گز اطراف کرد و پس از طی مسافتی در مواجهه با تعقیب و مراقبت ماموران با برجای گذاشتن خودرو از دید ماموران خارج شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران با انتقال خودرو به پاسگاه در بازرسی از آن ۱۸۴ کیلوگرم تریاک و ۹۱ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش کشف کرده اند که تلاش برای دستگیری قاچاقچی فراری ادامه دارد.

کشف هزار و ۴۰۰ راس گوسفند قاچاق در فاریاب

فرمانده انتظامی شهرستان فاریاب از کشف هزار و ۴۰۰ راس گوسفند قاچاق که در نقاط کوهستانی نگهداری می شدند ،خبر داد.

سرهنگ یوسف سلیمانی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فاریاب در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق احشام از نگهداری و حمل شبانه و غیرمجاز شمار زیادی گوسفند در یکی از نقاط کوهستانی مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران با انجام تحقیقات بیشتر دریافتند برخی افراد احشام سبک را از استان‌های اصفهان، فارس و کرمانشاه خریداری و آن‌ها را به منظور انتقال به استان هرمزگان و سپس قاچاق به کشور‌های حاشیه خلیج فارس در نقاط کوهستانی شهرستان فاریاب نگهداری می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاریاب تصریح کرد: در این رابطه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی در نقاط صعب العبور محدوده شهرستان فاریاب از یک آغل بیابانی بیش از هزار و ۴۰۰ راس گوسفند کشف و در این رابطه ۳ نفر که اهل استان اصفهان بودند را دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در ادامه مشخص شد این افراد دام‌ها را به فرد دیگری فروخته اند تا آن‌ها را به تدریج از طریق کامیونت و خودرو‌های وانت و سواری به استان هرمزگان منتقل کنند که تلاش برای دستگیری این فرد و سایر افراد مرتبط با این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار