مسئول بسیج سازندگی شهرستان کوهبنان از امضای تفاهم نامه همکاری بین بسیج سازندگی و مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان کوهبنان با هدف آموزش نیروی متخصص و کارآفرین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی رضا شکوهیان مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در حاشیه دیدار با اعضای گروه بسیج سازندگی دبیرستان شهید باهنر کوهبنان گفت: با استعانت از درگاه خداوند متعال در سال جهش تولید ضمن بهره مندی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برای اجرای اسناد بالادستی و با تاکید بر چشم انداز توسعه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اتکا بر سهم برتر منابع انسانی و سرمایه اجتماعی در جهش تولید ملی، اشتغال و بهره مندی مستمر از ظرفیت‌های متقابل سازمانی اقداماتی صورت گرفت.

اوافزود: در راستای اجرای رویکرد آموزش مبتنی بر آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآفرین مناسب با نیاز کار با محوریت بسیجیان و گروه‌های جهادی این تفاهم نامه بین مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان و مسئول مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان منعقد شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در ادامه بیان داشت: موضوع تفاهم نامه همکاری طرفین برای هم افزایی منابع و فعالیت‌ها همچنین استفاده بهینه از ظرفیت‌ها برای استمرار ارتباط سازمان یافته است.

او تصریح کرد: بر طرف کردن نیاز‌های مهارتی و اجرایی مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان از طریق مهارت آموزی جهادگردان از جمله مزایای این‌طرح است.

شکوهیان گفت: ایجاد گروه‌های تخصصی و مهارت محور، حمایت از صندوق‌های قرض الحسنه مردمی وتعاونی، ارتقاء سطح فعالیت‌های علمی و مهارتی در روستا‌ها نیز از دیگر خدمات هستند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان کرد: تقویت فرهنگ جهادی، ارتباط سازنده با مردم روستا‌ها و مناطق محروم و آگاهی از مشکلات آن‌ها با استفاده از ظرفیت نیرو‌های جوان انقلابی و با انگیزه از دیگر مزایا و ویژگی‌های این طرح است.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار