معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: جدیدترین و استانداردترین دستگاه رادیولوژی دیجیتال سیستان و بلوچستان در بیمارستان بوعلی زاهدان در چرخه ارائه خدمات به بیماران قرار گرفت.

دکتر قاسم میری علی آباد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: با توجه به وضعیت فعلی بیمارستان بوعلی زاهدان و پذیرش بیماران کرونایی در این مرکز درمانی و از طرفی با توجه به نیاز سریع کادر درمان به خدمات تصویر برداری نوین این دستگاه رادیولوژی در این بیمارستان نصب شد.

او ادامه داد: قابلیت تصویر برداری سریع با کیفیت بسیار بالا بدن نیاز به فیلم، قرار گرفتن تصویر در سیستم PACS و مشاهده و ارزیابی سریع پزشکان، قدرت زوم نواحی آسیب دیده با کیفیت عالی و کاهش میزان اشعه به اپراتور از قابلیت‌های این دستگاه مدرن رادیولوژی در این بیمارستان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بخش سی تی اسکن و رادیولوژی بیمارستان بصورت شبانه روزی و سه شیفت در حال ارائه خدمات به بیماران هستند به طوریکه پیش‌بینی می‌شود در سه شیفت بیش‌از ۳۰۰ نفر از خدمات تصویر برداری این دستگاه بهره‌مند شوند.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و پراکندگی در حوزه بهداشت و درمان به سه حوزه شمال، مرکز و جنوب تقسیم شده که دانشگاه علوم پزشکی زابل پنج شهرستان شمالی استان، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۶ شهرستان مرکزی و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ۱۲ شهرستان جنوبی استان را زیرپوشش دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار