بین مدافعان جوان تیم فوتبال لیورپول، برخی بازیکنان جایگزین‌های مناسبی برای زوج فن دایک و فابینیو در خط دفاع این تیم هستند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به این که مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ جزیره در یک ماه آینده بسیار فشرده برگزار خواهد شد، یورگن کلوپ (سرمربی تیم فوتبال لیورپول) اعتراف کرد که باید برای جایگزینی بازیکنان مصدوم خود از آکادمی باشگاه کمک بگیرد.

کلوپ در این رابطه گفت: ما گزینه‌های جوان و کم تجربه‌ای داریم، اما به نظر می‌رسد که باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنیم.

یکی از گزینه های احتمالی "ریس ویلیامز" است. به نظرمی رسد اولین بازیکنی که به کمک کلوپ بیاید ویلیامز باشد. این بازیکن ۱۹ ساله، شب گذشته جایگزین فابینیو‌ی مصدوم در بازی مقابل تیم فوتبال میتیلند شد. ویلیامز اوایل سال ۲۰۲۰ قراردادی ۵ ساله با تیم فوتبال لیورپول امضا کرده است.

"سپ ون دن برگ" می تواند دیگر گزینه محتمل باشد. این جوان ۱۸ ساله و ملی پوش هلندی نیز می‌تواند به کمک کلوپ بیاید. او در فصل گذشته در ۴ بازی در ترکیب لیورپول حاضر بود و در تیم قهرمان جام باشگاه‌های جهان نیز حضور داشته است.

آخرین گزینه محتمل "ناتانیل فیلیپس" است. فیلیپس فصل گذشته به صورت قرضی در بوندس لیگا و تیم فوتبال اشتوتگارت بازی می‌کرد، اما به دلیل مصدومیت‌های مدافعان لیورپول و عملکرد خوب این بازیکن، یورگن کلوپ در ماه دسامبر او را به تیم فوتبال بزرگسالان لیورپول فرا خواند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار