معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان البرز گفت:نیکوکار البرزی دو هزار بسته لوازم‌تحریر به ارزش ۲۶۰ میلیون تومان به دانش آموزان آسیب دیده و تحت حمایت کمیته امداد هدیه کرد.

لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت:  عباس تویسرکانی، مالک کارخانه تولید لوازم‌تحریر و نیکوکار البرزی دو هزار بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۲۶۰ میلیون تومان به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد هدیه کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان البرز با اشاره به این که آقای تویسرکانی هرساله اقدامات ارزشمندی برای تهیه لوازم‌التحریر دانش آموزان موردحمایت امداد انجام می‌دهد، افزود: ارزش هر بسته توزیع‌شده ۱۳۰ هزار تومان  است که از طریق دفاتر کمیته امداد در سطح استان و مراکز نیکوکاری به دانش آموزان آسیب دیده اهدا شده است.

لشینی با اشاره به این که در حال حاضر ۸۲۰۰ دانش آموزان موردحمایت این نهاد بوده و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند، گفت: تاکنون به برکت همکاری خیران و نیکوکاران و همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تمامی دانش آموزان آسیب دیده از بسته‌های لوازم‌التحریر بهره‌مند شدند.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر رویکرد‌های آموزشی تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان آسیب دیده از اهداف کمیته امداد، خیرین و مراکز نیکوکاری است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان البرز گفت: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۰۲۶۸۸۷۷ و یا با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت البرز، کمک‌های خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش آموزان بی‌بضاعت واریز کنند.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.