جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کاهش ۳۰ درصدی جرایم خشن در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به راه اندازی قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در کشور، گفت: جرایم خشن امسال در استان با همکاری‌های قضائی تا ۳۰ درصد کاهش یافت.

او با بیان اینکه اوباشگران رفتارشان را برای ارعاب دیگران به فضای مجازی کشاندند، افزود: برخورد قاطعی در امسال با اراذل و اوباش صورت گرفته که جا دارد از حوزه قضایی و دادستان شهرستان‌ها تشکر کرد.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه  وظیفه اصلی نیروی انتظامی حفظ نظم و تامین امنیت است که با مشارکت جمعی میسر می‌شود،گفت:برقراری امنیت پایدار نیازمند مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و مردم است که در این خصوص مردم آمل کمک شایانی در تولید امنیت این شهرستان داشتند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، امنیت و آسایش مردم را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و افزود: هر گروهی بخواهند در امنیت خللی ایجاد کنند با برخورد سخت نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.

او با اشاره به افزایش ۳۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان، گفت: علاوه بر برخورد با قاچاقچیان عمده و ترانزیتی با خرده فروشان نیز برخورد می‌شود که یکی از مطالبات مهم مردمی است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کاهش ۱۶ درصدی تصادفات و جان باختگان حوادث جاده‌ای از ابتدای امسال خبر داد و افزود: در حوزه پیشگیری و کشف سرقت شاهد افزایش ۳۰ درصدی هستیم که منجر به کنترل سرقت شده است.

در این مراسم از زحمات سرهنگ آزادی فرمانده سابق شهرستان آمل قدردانی شد و طی حکمی سرهنگ ذات الله رضوانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان آمل معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.